суботу, 10 квітня 2010 р.

ЛИСТ ТАДЕУШУ

Здоров Будь!

Бо в цей день усі інші вітання видаються недоречними.

Сказати що я в шоці - то нічого не сказати. Я повідомив цю звістку студентам. І дуже боявся, що список тих, кого я знаю буде більший (там міг бути Рігер, Вайда, родина Лянге). Ледь не зірвав лекцію. Попросив студентів на 10 хв продовжити перерву. Вони підвелися і всі, як один, мовчки вийшли з аудиторії. Я дивився список. У Пшевозніка ми брали інтервю. Також у Скомпського. До п. Лешека Сольського я просто свого часу не зміг додзвонитися. П. Божена Лоек відома мені за публікаціями. З Куртикою кілька разів спілкувався і приватно, і офіційно. Не зіткався особисто, але дуже ціную книжку Станіслава Мікке. Його тепер теж нема. Що за зла доля?!

Зараз піду до Консульства. Думаю, там вже відкрита траурна книга.

Тримайтеся! Я співчуваю.

Щиро

А

P.S. Завтра у Варшаві мала відбутися хода реконстукторів - сотні одягнених у строї вояків РП ІІ мали пройти беззбройними вулицями міста на згадку про загиблих у Катині, Харкові, Мєдному. Думаю, що завтра із ними піде вся Варшава.

Немає коментарів:

Дописати коментар