пʼятницю, 9 квітня 2010 р.

бі-БІ-Сі ПОПЛУТАВ

"А далі ВОЛОДИМИР Зінченко раскажить нам про Харківську Катинь," - щось таке видав у ефір ведучий програми "Добрий вечір з Лондона" Богдан Цюпин. Моя мама дуже такому повороту подій здивувалася. Сина - перейменували. Сказати чесно, я незадоволений цим ефіром з інших причин. Ведучий обрав, як на мене,не найкращу тональність. По суті наша розмова точилася навколо енциклопедичної інформації (її можна було прочитати у Вікіпедії) та української історичної пам'яті. У ефірі було надто багато непідготовленої імпровізації. Я якось так звик, що перед ефіром ми з ведучим обговорюємо сценарій - що за чим буде йти. Тут такого не було. І, прошу мені пробачити, якщо це не так, але, здається, Пан Богдан не встиг підготуватися до розмови. Ось і вийшло, як на мене, дещо поверхово. І доволі нудно.

Репортаж Ані Сілаєвої вийшов куди більш жвавим. Я тут теж доклався в якості консультанта: ділився і інформацією і контактами.

З приємних несподіванок - за той ефір отримав гонорар! Я знав, що західні медіа таке практикують. Але зі мною таке вперше. І, дай Бог, не в останнє. Сподіваюся тільки ВВС більше моє ім'я не плутатеме.

Послухати можна тут - 3 38:30

А тут - текстова версія.

Немає коментарів:

Дописати коментар