пʼятницю, 23 липня 2010 р.

ДОЛІТАВСЯ!




Мінус одна мрія. Я хотів пролетіти на літаку над літописним давньоруським Білгородом. І я це зробив!





Деякі речі неможна відкладати на колись. Ці речі - то мрії. Бо інакше вони попросту можуть не сбутися! Можна просто не встигнути! Це була перша причина, щоб зробити те, що я зробив. А друга - готуємо новий проект. І я для цього проекту вирішив зробити матеріал про найбільше після Києва середньовічне місто Наддніпрянщини. Чого б це не зробити з історичного матеріалу - пригоду?! От тим я вчора і займався! Фотографіями я не дуже задоволений, але для інтрнету - згодяться. Чи не так?









Десь тут князь Володимир Святий утримував частину свого гарему (300 з 800 душ).








Вали Володимирового міста подекуди вищі за сучасні будинки.





Хатинки





"Смеркалось"

Незабаром - більше на нашому новому сайті.


Ваш, AZ

Немає коментарів:

Дописати коментар