суботу, 18 вересня 2010 р.

МОЇ ПЕРЕПРОСИНИ



З Варшави

Вибачте мені! Вибачте ті, до кого не завітав у гості перед від’їздом! Вибачте ті, із ким не пішов на каву, хоч і обіцявся! Вибачте ті, до кого не встиг навіть зателефонувати! Спеціальні вибачення перед тими, кого у цій метушні не привітав із днем народження! Я винний і нема мені виправдання! Можливо вас тішитиме те, що я вас запрошую до себе у гості. До Варшави. Мейл і скайп знаєте. Пишіть!



Поки трохи фото вересневої Варшави. Тут я збираюся пробути найближчі 9 місяців: до середини липня наступного року.







Краковське передмістя. Насуваються хмари.










Святий Ян.










Вуличка у Старому Місті.









Фонтан у Саському саді.

6 коментарів:

  1. :)) Гарні фото!
    Сподіваюсь, неодмінно побачимось наступного літа!
    Оля

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую красно! ))) Сподіваюся побачитися значно раніше: в Лондоні у жовтні, або на Новий рік!

    ВідповістиВидалити
  3. Евгения Остапенко23 вересня 2010 р. о 16:13

    Александр Николаевич, очень классные фото!

    ВідповістиВидалити
  4. вибачення прийняті, пішов оформлювати візу

    ВідповістиВидалити