неділю, 8 липня 2012 р.

ШВЕЙЦАРСЬКЕ

Я знову вшився. Цього разу до Швейцарії. Зараз я сиджу на балконі Caux-Палацу. На заході зеленіє останнім мертвим світлом те, що залишилося від заходу сонця. Піді мною миготять вогні містечка Монтро. Ці вогники з'єднуються із іншими і біжать кинутим посеред Альп бурштиновим намистом.

Це - міста і містечка, що оточують чорну діру Женевського озера. Гори на протилежному березі вже майже не розгледіти у темряві. Та я точно знаю: ліворуч Франція.

Палац у Caux (Ко) - місце історичне. Коли-небудь я обов'язково розповім про нього докладніше. Він вартий того. Зараз - лише кілька фото і коментарів до них. І іще... Так, сьогодні я був якось по-особливому щасливий!

Cauх-Палац знаходиться на висоті приблизно 1000 метрів над рівнем моря та 700 метрів над Женевським озером

Східне крило Caux-Палацу

Флгель біля станції фунікулера

Хмари і світло призахідного сонця створювали драматичні ефекти

Монтро


А далі - далі Франція лежить... 

Знову Франція... Цікаво, коли  з вікна відкривається краєвид відразу на дві країни

Католицька церква поруч з палацем

3 коментарі:

  1. Відпочинку з позитивними враженнями тобі! Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Андрію! Але я більше працювати приїхав на міжнародний Форум безпеки.

    ВідповістиВидалити