середу, 16 березня 2011 р.

ЛИСТ ВІД ВАЙДИ



Отримав те, чого не очікував... І то є доброю підставою, щоб почуватися щасливим!



"Ukazanie się książki „Godzina papugi” Oleksandra Zinczenko ujawniającej ukraiński punkt widzenia na katyńską zbrodnię uważam za szczególnie ważne dla nas, Polaków. 

Zbrodnie stalinowskie dokonane na Narodzie Ukraińskim przekraczają wszystko, czego byliśmy świadkami w XX wieku. Daje to Autorowi szczególną świadomość metod sowieckiego systemu terroru, pozwalającą na ukazanie zbrodni katyńskiej w tak przenikliwy i udokumentowany sposób".


ANDRZEJ WAJDA, Warszawa, dnia 15 marca 2011 r.

"Появу книжки  “Година папуги” Олександра Зінченка, яка являє українську точку зору на катинський злочин, вважаю особливо важливою для нас, поляків.
Сталінські злочини, скоєні щодо Українського народу, перевершують усе, свідками чого ми були у ХХ столітті.
Це дає Авторові глибоке розуміння системи та методів сов’єтського терору, і дозволяє розповісти про катинський злочин особливо проникливо і обґрунтовано.".

АНДЖЕЙ ВАЙДА, Варшава, 15 березня 2011 р.

Цей короткий текст з'явився спільними зусиллями пп. Олі Гнатюк та Богуміли Бердиховської. Перша згенерувала ідею прикрасити словами Метра обкладинку моєї книжки, а друга - знайшла спосіб умотивувати знаменитого режисера до епістолярики. До мого сорому я не вірив ані у саму ідею, ані у можливість її реалізації. Допоки у вівторок вдень сталося те, що сталося: я отримав листа. Зміст його ви вже знаєте.

2 коментарі:

  1. Алік? Книжка?! А авторські екземпляри є? А автограф даси? А взагалі не дуже добре приховувате ТАКЕ від друзів. Shame on you, як кажуть мої американьскі колеги

    ВідповістиВидалити
  2. Антоне, ніхто не приховує. ))) Про книжку я іще влітку минулого року тут, на блозі писав. Презентація у Харкові буде 11 квітня.

    Чекаю! )))

    ВідповістиВидалити