пʼятницю, 6 листопада 2009 р.

ЕВАКУАЦІЯ

Вчора провели операцію "евакуація". Два переїзди = одна пожежа. Це правда. Протягом дня мене кілька разів охоплювала паніка: сидиш посеред квартири посеред якогось неймовірного розгардіяшу і не знаєш за що хапатися і куди бігти. До того ж з'ясував, що за півтора роки мешкання у тій квартирі я накопичив якусь неймовірну кількість речей!!! Що з одного боку означало, що "благосостояніє народа растьот", а з іншого - то великий привід замислитися, чи правильно живеш і нащо тобі стількі речей! Евакуація була здійснена силами і за допомоги моєї чарівної сестрички Марго, брата Сашка (прийшов у краватці, чим особливо потішив), його дружини Мірослави, і надійного бойового товариша Єгора. За що я всім ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ! Насправді, найбільше багатство - це друзі!

На деякий час мене приютив Єгор. Пошуки нового мешкання тривають. Але відбуваються дещо кволо. :(((

3 коментарі: